Versand – Diamond Paradijs

Versand

Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou toegestuurd. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Dit zorgt er ook voor dat we de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent, maar geeft je wel de goedkoopste prijzen. 

De gemiddelde levertijd naar Nederland en België is 8 tot 15 werkdagen na verwerking van de bestelling.

De leverancier verzendt de producten op naam van de koper. De zendingen worden voornamelijk geleverd door GLS of DHL. In sommige gevallen kan het voorkomen dat je pakket wordt vastgehouden door de douane. Dit komt doordat de leverancier buiten Europa zit. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Wij kunnen dan kijken wat het probleem is en of wij iets voor jou kunnen betekenen. Afhankelijk van waar je woont kan het in sommige gevallen voorkomen dat er btw en/of inklaringskosten betaalt moet worden. Deze kosten zijn voor de koper.

Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Wij verzenden niet in het weekend. Houdt rekening met een verwerkingstijd van 2 werkdagen.

Houdt er rekening mee dat als je een 'eigen foto' Diamond Painting bestelt, het iets langer kan duren qua verwerking en verzending. De leverancier moet namelijk jouw Diamond Painting maken en dient eerst goedkeuring te krijgen van ons voordat het naar jou verzonden wordt.

Wij garanderen geen levertijden, deze zijn geschat.

Controleer of alle verzendinformatie klopt. Als er incorrecte of missende informatie is zijn we genoodzaakt jou te benaderen. Dit kan voor vertraging in je bestelling zorgen. Vertraging kan ook door de vervoerder worden veroorzaakt. Helaas hebben wij daar geen grip op.

Ter informatie: De drukste periode van het jaar komt er weer aan. Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te leveren. Helaas kan het voorkomen dat door feestdagen of vertraging bij de vervoerder het iets langer duurt dat jouw bestelling bij je is. Wij vragen dan ook om je begrip. Natuurlijk mag je ons altijd een e-mail sturen (klantenservice@diamondparadijs.nl) betreft jouw bestelling of voor andere opmerkingen/vragen. Indien je een e-mail stuurt betreft jouw bestelling, vergeet dan niet je ordernummer mee te sturen.